Monday, November 11, 2013

Anak monyet?

Share

alolo...cuba tengok budak itam legam tu tido, tersentil lidah hehe... Tak berapa sihat si Kirana ni, badan dia dedo sikit (dedo tu macam hangat nak demam, bahasa orang Johor hehe...)

Kerap hujan kan sekarang ni, si Iki ni pulak pantang mummy bukak pintu berdesup dia berlari keluar. Hujan hujan pon sibokkkk jer nak keluar, geram tengok!


Time badan kurang sihat camni baru la reti nak dok diam, kalau tidak macam tak cukup ruang dia nak berlari dalam rumah tu! Lepas makan malam mummy terus bagi ubat kat Kirana, payah jugak nak bagi ubat kat budak itam nih. Pandai dia luahkan semula, terpaksa lah mummy bersilat grrrr!


Lepas makan ubat Kirana terus tidur sampai pagi. Esok subuh pagi mummy bangun nak tengok keadaan Iki, tengok tengok.....



Ini yang mummy nampak.....



Iki dah bertukar menjadi anak monyet, memanjat cage huhuu....







Alhamdulillah, sihat dah budak itam mummy ni :)

suka?

1 comments: