Thursday, December 12, 2013

Bantuan Rakan-Rakan Pencinta Haiwan Diperlukan

Share
Assalammualaikum & Salam Sejahtera



Mummy copy paste bulat-bulat dari Page ShomeyShayang kakak GtHans. Mohon bantuan dari rakan-rakan pencinta haiwan. Hulurkan tangan ringankan beban, sama-sama kita bantu. Esok lusa kita susah siapa tahu




Ini Oyen..kucen terbiar dekat tempat keje kawan..tetiap ari kawan akan bagi si comey ni makan..Alhamdulillah..sesama berkongsi rezeki..

Namun kisah sedih bermula bila Oyen ditimpa kemalangan beberapa hari yg lalu..kaki Oyen patah..luluh ati teman bila guard khabarkan berita sedih ni..

Pencinta haiwan macam kita..walau kucen terbiar..mana laa sanggup bila tengok dia menderita..lalu kawan bawa balik umah..sblm ni bkn taknak bawak balik..tapi keadaan tak mengizinkan sbb kucen kat umah pun dah berpuluh ekor..





Oyen sgt kuat..walaupun sakit..tapi tetap bertahan..kawan bawa ke klinik..bila x-ray..nampak tulang Oyen patah 3..kos pembedahan rm1500+..mahal..hibanya ati bila tak dapat bantu Oyen dgn segera..

Terpaksa bawa Oyen pulang dulu..kaki Oyen dibalut kemas..tapi skang katanya dah terbuka sbb Oyen rimas..risau rasanya sbb bila banyak bergerak..mungkin tulang akan mencucuk isi..dan kemungkinan akan tembus pada kulit jika tidak dirawat..sabar yer Oyen..

Skang Oyen hanya makan ubat dan dijaga dgn kasih sayang oleh teman sementara dapat kumpul duit utk pembedahannya..kiranya ader teman2 yg simpati dan sudi merderma utk segerakan pembedahan Oyen..bleh hulurkan bantuan anda di akaun ini..


Maybank = 1571 3959 7831
Noor Huwaina Muhani


Kesudian anda didahului dgn ucapan terima kasih..InsyaAllah..lepas Oyen sembuh..Oyen takkan terbiar kat luar sana lagi..


suka?

4comments: