Wednesday, December 11, 2013

Sinki





6 comments:

Mas Zull said...

assalamualaikum mummy...hehehee semuanya comel jer...:)

Naz said...

Haha..ayo xtahu..tak senonoh oneng

Hatsune Miku said...

Siannya Oneng! Tu lah, laen kali jangan buat camtu, kan dah kene.

saya said...

Oooo...oneng yg punya keje ye..bdk2 rmh ni pon kdg dtg angin kus2 ada gak yg melepas ke sinki..tak tau kenapa..tpi syukur...mujur ke sinki, buatnya atas tilam ke, sofa ke, tak ke jenuh nak cuci. Walobagemanapon...hukuman cubit mintot tetap dilaksanakan sebagai peringatan. Muwahahahaha....cayang oneng..kaki repot budak min tu...

Nureza Aida said...

Salam, nak tya. Kmu ada tak pgalaman kucing lumpuh? Pg td ada org buang kucing kat depan rumah. Kami rescue. Siap bawa masuk rumah dan mandikan dia. Then, kucing besar nampak kucing ni terus serang. Kesian dia sampai dia terberak. Dan tanpa kami duga, terus kedua2 kaki bekakang dia dah tak boleh gerak. So, dia jln hya dgn dya kaki di hadapan. Ada tips tak? Kesian betul

meowwmania said...

Nureza Aida,
sy takde pengalaman berkenaan kucing lumpuh rasanya elok dibawa ke vet utk pemeriksaan