Sunday, March 16, 2014

Anak oh anak...

Share
Al-kisahnya mak hangkat si Citam ni ke KL menziarah anaknya. Dalam seminggu jugak lah mak hangkat Citam pegi, sebelum pegi tu dia dah bagitahu mummy. Jadi mummy bawak balik Citam ke rumah. Citam tak betah dok kat rumah, makan pon tak nak. Bila mummy kurung tak bagi keluar dia mengiau tak berenti. Seboleh-boleh nak balik rumah mak hangkat dia. Dah gitu mummy bagi jelah dia balik. Bila mummy bawak makanan kat sana baru la Citam nak makan. Huh! mengada betul perangai. Dah la terpaksa mummy mengantor makanan ke dia setiap hari. Sabo jelah.












suka?

2comments: