Sunday, April 13, 2014

Susu botol

Share
Assalammualaikum & Selamat sejahtera


Selamat hari Ahad!! Selamat bercuti bagi yang bercuti. Macam mummy kat Johor ni hari Ahad dah start kije. Maka berkije lah kite...


Huarggghhh.....penatnya badan. Rasa macam 24jam satu hari tu tak cukup jer, cepat betol masa berjalan. Pagi tadi sampai ofis lambat lagi huhuu... Sejak ada kekenit kat rumah ni, mummy macam tak cukup masa, tak cukup kaki tangan jer nak buat keje. Lelagi pagi, kelam kabut settlekan perkara-mara sebelum ke pejabat.


Anak-anak si Atin tu mummy terpaksa campur bagi susu botol. Air susu Atin tak cukup untuk keempat-empat ekor anaknya. Kalau ikutkan anak si Atin kan ada sekor jer, dah beso pulak maka semakin kuranglah susu badannya. Anak-anak Aton yang diculik Atin tu masih kecil, masih kuat menyusu memang tak cukup susu Atin. Lepas menyusu pon masih menangis sebab tak kenyang. Badan Atin pon semakin kurus melidi.


Takde pilihan terpaksalah mummy bagi susu botol pada dorang. Pinjam botol susu Adudu, Adu ok jer tak marah pon cuma dia pon tumpang sebotol la menyoyot jugak padahal boleh jer minum susu tu dari mangkuk, mengade! Yang bestnya bukan Adu jer yang tumpang sebotol dengan si Mia pon isap sekali. Pantang maklong terlepas pandang laju jer si Mia masuk mulut haa...acaner tu?? Kira halal jelah huhuhu...







No 1

No 2

No 3


tuan punya botol susu 


suka?

2comments: