Tuesday, August 19, 2014

Adudu kini dewasa

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera


Seminggu selepas raya hari tu, mummy hantar Adudu ke klinik untuk dikembirikan. Adu dah berada dalam jagaan mummy lebih kurang 6 bulan. Dah cukup umur untuk dikembirikan, lelebih lagi selepas Adudu dah pandai berboipren.


Mummy bukannya memilih, mummy tak kisah siapa pon pilihan jejebon cuma mummy seram kalau-kalau sampai mereka terlanjur dan terbunting. Oleh sebab itu mummy ambil langkah selamat untuk segera mengembirikan Adudu. Lepas kembiri nanti sukati lah nak bercinta, berbulan madu kat mana pon mummy tak halang ekeke....

Adudu lepas pulang dari klinik.
Adu tidur semalaman, esok pagi bangun dah segar macam biasa










Nota : Jika mandulkan kucing jantan yang sudah dewasa peluang untuk mengurangkan tabiat kencing merata tu hanya 50% sahaja yer..

4 comments:

Kucing Comel said...

Moga Adu akan sentiasa sihat.. :)

tachi n poncho said...

Moga adu cpt sihat. Tachi & poncho pun br jg sunat pas ry ritu....semoga semuanya sihat dan gembira ..amin

saya said...

adududududududuuu...sayang dia. dah bear ye. hehehhee...tolong pelok cium kiss pelok kuat2 keta2 kat semua bebudak. rindu kat semua....

ctpayong said...

sekejap je kan budak2 ni membesar. daripada mereka dibuang merata, adalah harus kita kembirikan agar kehidupan mereka lebih sejahtera kan mommy.

أن شاء الله
آمِـــــــــينْ