Monday, October 6, 2014

DENDA

Kisah malam tadi...



video



MANGSA - TUMI NYELLI
PESALAH - MOMON


KESALAHAN : Menyerang tanpa sebab

DENDA - Tido luar takleh tido dalam bilik ngan mummy

TEMPOH DENDA - 3 malam (kalau cepat insaf maka boleh diamponkan kesalahan)

------



Pagi tadi....




3 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

haha..suke tgk mata momon..seksi..hihi.
nak tanya la, ape nk buat kalau kucing betina ngan kucing jantan sokmo gaduh?dua-dua dah neuter/spay tapi kaki gaduh sesame sendiri.haish..

aby said...

salam mm ..
lama tk singgah sini ..
wahh .. menyerang tanpa sbb pun kena denda yer ..
tk patuttt ...
kesian meow tu ..

meowwmania said...

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail
ahaa..bab yg tu mummy takde tips sbb jejebon mummy pon ada yg pangai gitu, si Momon ngan Citam dedua tu kaki gaduh tak kira jantan betina semua dorang gaduh huhuu...

@aby
mesti la kena denda aby kesian kat mangsa, tak buat salah pape tetiba kena serang hehe..