Tuesday, December 2, 2014

Cerita suatu pagi







4 comments:

saya said...

hello mummy jejebon... hope semua sihat sejahtera hendaknya. lama dah aunty cun tak tulis2 sini ye. rindu kat semua bebudak semua notty. tapikan, bebudak tu memang macam tu agaknya. bebudak sini pon kalo time kita nak kuar kerja tu la dia buat lembek badan, time tu le nak berak, time tu le nak buat perangai. pfftt.... saje je nak naikkan hangin kita pepagi. hehehehhe.. eh.. hugs & kisses to all jejebons!!!!!! pelok ketat2 tau!

aby said...

salam mm ..
larat ke mon tunggu sampai mummy nya balik petang ..
9 jam tuh ...

Mama Cahaya Mataku said...

selamat berkenalan. suka tengok aksi kucing2 ni. saya pun suka kucing. ada lebih kurang 8 ekor semuanya...

fluffy winccy said...

comel sangat!! :DD