Wednesday, November 19, 2014

Lagu Si Momon

Share








suka?

Wednesday, November 12, 2014

Anak bujang

Share
haa...kalau dah duduk tercongok depan pintu macam ni
maknanya apa?


  selagi kite tak bukak pintu selagi tulah dia buat
muka kesian kat situ.

 aksi terakhir terbaring tak berdaya sambil mengeow.
Mengada!


Nak masuk bilik tu bukan setakat nak membuta. Makan pon kena nak kena berhidang berhantar kat dalam bilik. Kalau tidak sanggup tak makan. Mengada kan??



Macam tu pon mummy layankan aje perangai dia. Tu buat muka tak puas hati la tu kite kacau dia nak tidur..

Elehh...ingat mummy takut ker dia buat muka tu.
Mummy tak heran ponnnn.....ekeke


Momon ni memang tak mesra ngan jejebon yang lain. Dia tak macam jejebon yang lain suka nak berhimpit-himpit dengan mummy. Kalau yang lain tu pantang mummy duduk, menderu datang memasing nak menghimpit.


Momon ni jenis nak bermanja bila time dia berdua jer dengan mummy dalam bilik. Masa tu la dia nak bergesel-gesel ngan mummy, nak kiss kiss mummy, nak mengedik-gedik. Keluar jer dari bilik kemain macho berjalan dengan ego setinggi ekor. Ceh!


Tapi rahasia Momon ni mummy simpan elok. Takde nak bagitau kat jejebon yang lain. Kang merajuk pulak anak bujang mummy tu. 


Mummy sayang Momon dug! *sambil head-bump dengan Momon

suka?