Monday, July 20, 2015

Ragam Raya 1

Assalammualaikum w.b.t dan Selamat Hari Raya!! :)

Dikesempatan ini mummy dengan rasa rendah diri ingin memohon ampun dan maaf kepada semua pembaca blog meowwmania ni dan kepada semua yang mengenali mummy. Mummy mohon maaf atas segala salah silap samada yang disengajakan atau tidak. Kot kot ada penulisan dan perbuatan mummy yang menyinggung sesiapa. Dan mummy dengan rasa lapang dada memaafkan semua juga. Sama-samalah kita saling maaf-memaafi yerk..


Tahun ni mummy tak amik cuti raya pon, sebelum raya tu jer amik dua hari. Hari ni raya keempat mummy dah mula bekerja. Tahun ni beraya ala kadar jer tunggu tahun depan nak beraya sakan kalau ada umur insyaAllah hehe..

Oleh kerana mummy dah mula bekerja, pesan lah kat si MinTomin tu soh tunggu rumah kot kot ada org datang beraya tapi lain pulak jadinya...







2 comments:

aby said...

salam eidulfitri mm.
belum terlambat ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin.
kira awal mm memulakan tugas ..
moga meow2 mm sumenya sihat ..

ctpayong said...

Selamat Hari Raya Eid Mubarak. Srmoga di dalam rahmat dan barokah Allah sentiasa.

Beraya ala kadar aja macam selalu. Beraya kat kampung pun hati tak senang tinggalkan budak2 ni takde sape yg tengok...asyik teringat dan hati berdebo-debo....