Wednesday, October 12, 2016

Ragam Tidur

Share






Selalu gaduh ngan budak MinTomin ni, dia suka nak masuk kawasan mummy tau. Bukan ada beza pon tapi sengaja nak mendengki mummy. Bila mummy tido kat belah kanan dia pegi ke kanan, bila mummy beralih belah kiri pon dia mengekor gerammmm jek!


Mummy bukannya apa si MinTomin ni suka naik atas badan, port paberet dia atas dada kite ni haa...dengan badan dia tuu semput tahu! Tak tahan mummy, kalo dibior sampai ke pagi memang keras kejung dah mummy agaknya sebab tak boleh nak bernapas hmmph!


Karang sepanjang malam lah mummy ni dok bergolek ke kanan bergolek ke kiri nak mengelakkan dia. Kalau dengan MonTomon dulu berebut bantal, bantal mana mummy pakai bantal tu lah yang dia nak. Nama pon adik beradik kan, perangai pon lebih kurang sama.


Kalau ibu dorang si KakakBaby tak, KakakBaby memang gud girl sangat sangat! KakakBaby jenis tido setempat tak gerak dari malam sampai ke pagi, aman tido mummy kalau tido berdua jer dgn dia. Kalau dengan si MinTomin ni...huh letihhh!

suka?

2comments: